bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Lissabonvecka.

Publicerad 2012-10-17 18:46:19 i Allmänt,

Nu är vi hemma efter en "semester" i Lissabon. Det är en stad som
jag älskar. Bara tre cyklar på en hel vecka och ungefär lika många
mobiler, om man inte räknar med turisterna. Vi bodde rätt billigt men
bra och sååå centralt! Eftersom vi köpte kort för alla färdmedel så
hoppade vi bara på en buss och så fick vi se var vi hamnade. Likadant
med metron. God mat på olika ställen varje kväll. Vi satt ute för det var
aldrig kallare än 18°.
 
 
Ååå deras goda vaniljkakor!!
 
 
Jag ser väldigt stroppig ut, men utseendet bedrar.
 
 
Nu är jag litet lätt förkyld ( flyget ) men det är rätt åt mig. En härlig vecka mitt i höstrusket.
Mannen passade på att bli 70 år där.

Kommentarer

Postat av: ERF

Publicerad 2012-10-18 07:44:14

Hyggelig att ni är hemma igen. Vi biler söderut idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela