bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

70-årsmiddag.

Publicerad 2012-10-22 11:45:00 i Allmänt,

Mannen fyllde 70 år när vi var i Lissabon så nu var det firning med
familjen. Vi gick till vårt vanliga födelsedagsställe, en kinakrog som
heter Bamboo Garden. Chefen där är alltid så rolig och trevlig. Vi var
9 personer. En av oss, jag säger inte vem, länsade nästan alla fat!
Bra att alla tyckte om maten.
Jag och dottern var också med men vi fastnade inte på bild :-)
 
 
Kvällen slutade i soffan framför tv:n. Mannen var nöjd och glad.

Kommentarer

Postat av: Anmaja/Lussekatt

Publicerad 2012-10-25 16:55:49

Hälsa å gratta i efterskott!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela