bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Möte med Muntra...

Publicerad 2010-10-29 11:58:01 i Allmänt,

Vi hade avslutning på den senaste 3-årsrundan med
Muntra Fruarna. Samtidigt började nästa vända. 3 år
till. Vi vill aldrig sluta att träffas. Samtidigt köper vi
premieobligationer och efter 3 år får vi ut våra sparade
pengar plus eventuell vinst. Vi hade kul som vanligt och
maten var super! Desserten är hemgjord chokladglasstårta!




Nya papper att glädjas åt. "Oj , blev det så mycket!"



Efter middagen delade vi automatiskt in oss i två grupper,
Divorna och Pigorna. De som känner mig förstår vilken grupp
jag tillhörde. Blev jag uppassad eller inte...




Jag vann ingenting på vinlotteriet. Kul kväll ändå!

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2010-10-30 21:18:51

Du är en liten Diva min vän:)

Postat av: Bella

Publicerad 2010-10-30 23:48:13

Rätt gissat. Hur visste du??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela