bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Å, en sån lunch!

Publicerad 2010-03-24 18:11:09 i Allmänt,

Jag hade stora abstinensbesvär efter att ha varit på
Lanzarote i två veckor UTAN en enda bakad potatis.
Idag gick vi den korta vägen till Söderhallarna för just
en sådan efterlängtad lunch. Den var sååå god.



Nu känner jag mig helt normal (nästan). Igår fikade vi hos
Lisa! Livet är som vanligt igen. Hon var extra rolig. Alla som
var där skrattade när det kom in en ung man som skulle
köpa med sig en kanelbulle. Lisas godaste! Hon hade just
satt sig ned för att slänga i sig lite mat så hon ropade över
lokalen "Jag reser mig inte nu men ta en påse under disken
och lägg i bullen. Du får den!" Han lydde och fick sin bulle gratis.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-03-25 06:26:14

Inte nog med att hon har gott fika hon verkar vara helskön själv också, Lisa :D

Postat av: Eva

Publicerad 2010-03-25 15:26:48

Det blev en fika;)

Postat av: Ninna

Publicerad 2010-03-25 20:58:55

På det sättet får hon ännu fler kunder. Jag själv påverkas mycket av hur "expediter" är i affärer/fik.



Bakad potatis är gott:)

Postat av: Sabine <3

Publicerad 2010-03-25 22:51:43

hhahaah <3

Postat av: Ingrid ♥

Publicerad 2010-03-26 16:48:41

Du vet hur man ska lyxa till det en vardag.

Härligt

Kram Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela