bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Möte på Medis.

Publicerad 2009-09-23 19:18:51 i Allmänt,

Jag var hos tandläkaren i dag och det var inga hål! Det blev
bara 320 kr att betala. Tack tack.
Efteråt gick jag till Lisas där mannen väntade. Kaffe och en
jättegod chokladkaka till som belöning.
Efter vanliga människors jobb träffade vi några av mina bästa
arbetskompisar på Medis. Det var soligt och hur kul som helst!





Plötsligt hör jag en välkänd röst: Jasså det är här ni sitter! Det var
Lisa som gick förbi. Efter en liten stund kom även ena barnbarnet
och hälsade på oss. Söder är inte så stort ibland.
Nu ska vi äta pannkakor och se på tv.

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-09-23 21:46:05

Men åååååh, så många kända ansikten:) och god mat fick ni i er också! Liiite avis är jag nu...

Postat av: stina

Publicerad 2009-09-23 22:02:10

Hejsan!

Härligt att man fortfarande kan sitta ute och öla!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-24 15:00:31

Det var ju skönt att det inte blev mer att betala till tandläkaren.

Klart man ska unna sig något efter ett sådant besök.

Härligt med många vänner som man kan fika ihop med.

Kram Ingrid

Postat av: ulla

Publicerad 2009-09-24 21:04:08

Himla kul är det att träffas :-)

Postat av: Krisitna

Publicerad 2009-09-27 17:38:38

Ja, det var roligt! Mera sånt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela