bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Filmtajm.

Publicerad 2009-09-22 18:54:34 i Allmänt,

På dagen träffade vi dottern på Lisas Café (var annars?). Där var
det livligt värre. Eller som vanligt. Det är som att vara hemma.

På eftermiddagen gick vi på bio och såg Flickan som lekte med elden.
Den var lika bra som den första filmen. Men jag tror att det är bra
om man har läst böckerna först för det är mycket som inte förklaras
i filmen.
Nöjd med min dag och nu har jag ätit underbar spagetti med min
egen köttfärssås. Onyttigt som 17 men så gott.
Vi har köpt biljetter till Hair Spray som går på Chinateatern. Det
ska bli kul. Jag tror att den är bra. Men det blir senare.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-09-22 21:02:27

Vad ni är kulturella :-)

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-22 23:01:07

Den filmen ska jag se imorgon kväll, jag ser fram emot det. Ska bli spännande.

Kram Ingrid

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2009-09-23 11:11:46

Jag har ju inte läst den boken än utan sugit lite på karamellen och läst annat emellan men nu står den först på tur, innan jag ser filmen såklart.

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-09-23 11:56:33

Kul att du bloggar lite då och då. Den filmen ska ses i Kalmar också. Går nu så jag får se till att komma iväg innan den slutar. Man vet aldrig hur länge en film går här, plötsligt är den borta.

Hadebra!

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela