bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Kändis?

Publicerad 2009-11-30 17:11:54 i Allmänt,

Jag vann tävlingen om Radio Stockholms novemberbild.
Ära och berömmelse! Telefonen ringde och vips så var jag
i direktsändning. Jag har lyssnat på mig själv efteråt på
webben och tycker att jag skötte mig ganska bra. Lite
väl skrattig kanske, men jag blev ju så glad. Sen gick jag
till Lisas och åt årets första julskinkmacka. Så god!!



Där meddelade jag att jag vunnit. En gäst sa "Å då hörde jag dig
på radion". Sen fick jag skriva autografer, eller drömmer jag nu?
I alla fall var lilla Iris där. Snart 6 veckor och redan stammis.



Nu kan man väl säga att jag är en äkta Söderkändis,
känd från Lisas Café och Radio Stockholm. Hi hi!!

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-11-30 20:57:47

Wow, jag känner en kändis ;-)

Får jag bjuda dig på en segerfika på lördag?

Julskinkemacka...jo jag tackar. Mmmmm!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2009-11-30 22:45:59

Jättekul! GRATTIS.....Ska nog leta upp klippet på radio Stockholm så jag får höra hur du fnissar och skrattar ;0)

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-30 22:50:34

Grattis.....Jag ska också leta upp det och höra hur det lät. Tänk man känner en kändis.

Kram Ingrid

Postat av: anni med litet a och inget e

Publicerad 2009-12-01 09:06:16

Häftigt att jag har skickat julklapp till en kändis!

Hoppas du får användning av smyckena!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-03 19:29:14

GRATTIS till fotovinst, jättekul!



Skulle gärna lyssna på dej, men var hittar jag till rätt ställe? Har du en länk så får du gärna skicka in den i min blogg. Tack ;-)



Snygg unge i björnpäls!



Hadebra!

Anna

Postat av: Anmaja & Lussebullen

Publicerad 2009-12-03 19:31:11

Oj, hur kunde kommentaren gå igenom utan att jag fyllt i några av mina uppgifter, namn, e-post osv??

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela