bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

På Lisas igen.

Publicerad 2009-06-02 15:12:21 i Allmänt,

Det var minst en vecka sen men i dag fikade jag med
dottern på Lisas. En av stammisarna berättade att han
för en tid sen hade köpt schampo billigt, 5 flaskor. Han
blev så besviken och arg när det inte löddrade, hur
mycket han än tog, så han gick tillbaka och frågade vad
de sålde för skräp. Han hade köpt balsam men fick lämna
tillbaka de oöppnade flaskorna. Han tycker synd om oss
"flickor" som måste hålla på med så mycket jox i håret.

Dottern fick en liten present på Mors Dag av sin dotter.
Jag trodde att det här var rätt håll

  men hon trodde så här

Man ser ju onekligen olika figurer. Vad tror ni?



Så här ser min nya mobil ut. Någon undrade.



Jag har laddat in 35 låtar från datorn redan. Det är så kul!

Nu har jag gjort min plikt och röstat.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-06-02 18:02:38

Har du inte fikat på en vecka ....



Wow, vilken telefon. Du ska alltid vara värst på den fronten :-)



Jag har oxå gjort min plikt!

Må så gott!

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-06-02 21:16:31

Det ska nog vara som på bild nr.2:)

A lady with her toys!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-06-02 21:26:13

Vicken grejj!

Jag tror på bild nr 1.

Fråga mej inte varför!

Postat av: vivan

Publicerad 2009-06-02 22:38:22

Jag tror på bild 1...men jag vet inte varför jag tror det!!!!

Vilken snygg mobil...nu har du triggat mig...vill oxå ha en ny!

Kramen!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2009-06-02 22:40:52

Är det ett "mobilsmycke" så är det bild två som gäller eftersom det hänger så.

Postat av: anni

Publicerad 2009-06-02 22:43:21

Jag är helt säker på att det är nummer två, jag har nämligen en som är jättelik den!

Jag ska också försöka göra min plikt och rösta, måste bara ta mig iväg också...



Snygg mobil förresten! Jag har också en sån som man "skjuter upp". Jättebra tycker jag :)



Kramkram!

Postat av: anni med litet a och inget e

Publicerad 2009-06-03 01:25:33

För att förtydliga, de gula knapparna med cirklar på, de är ju ögon, och den lilla röda är en mun.

Sen har den ju två små armar och två små ben :)

Postat av: Elina♥

Publicerad 2009-06-04 18:42:15

fiunderar på att köpa en sån mobil:)

e den bra?:)

ha en bra dag!:D♥

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-06-06 14:58:45

Nä jag har ingen aning om vilket håll den där grejen ska vara på. Men mobilen är på rätt håll i alla fall , det ser jag.

Ha en fortsatt bra dag!

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela