bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

På bio.

Publicerad 2009-01-27 17:25:50 i Allmänt,

I dag stod valet mellan att åka till landet och hälla
vatten på de stackars pelargonerna eller gå på bio
eller sitta hemma och läsa. Till slut valde vi BIO.
Vi såg "Benjamin Button" på Filmstaden Söder och
det ångrar vi inte. 3 timmar av förundran och värme.
Sorglig men ändå rolig ibland. Se den, tycker jag.
Brad Pitt borde få en Oscar för sin roll.



Han föds i en gammal kropp och dör som nyfödd. Han lever sitt liv bakvänt.

Kommentarer

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-01-27 20:39:24

Ja, den har vi tänkt att se - antingen dottern och jag eller maken och jag. Det var dottern, som pratade med mig om den.

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-01-27 21:27:58

Hur födds han?? Inte den vanliga vägen eller??

Min 8-åring har sett tailers och har pratat om filmen. Är det något för henne tror du?

Postat av: Mr @min

Publicerad 2009-01-27 22:02:07

ojoj fin blogg hörru!

Vad gör du :) ?



/ www.mramin.blogg.se





Postat av: elena cn

Publicerad 2009-01-27 22:15:07

Ljuga? Jag?? Hm, det blir ju inte sååå himla mycket hembakt kanske...och jag FÖRSÖKER klara av alla knepiga situationer...men ibland kan man ju bli lite galen:)

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-28 07:28:06

Den filmen verkar intressant .....

Härligt att kunna gå på bio så där när man bara får "lust" !!! Pelargonerna klarar sig nog ...annars finns det nya i affären!

Nu ska jag fixa iordning mig för att åka till jobbet , du sover nog nu kan jag tänka!

Postat av: Bia

Publicerad 2009-01-28 15:34:46

Tack för filmtipset.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela