bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Tvåa som vanligt.

Publicerad 2008-03-29 18:13:03 i Allmänt,

Tony vann inte utan blev tvåa. Det är så typiskt mig att
hålla på den eviga tvåan. Sanningen är att det är tvåorna
som är bäst. Jag nämner bara Darin, Amanda och nu Tony.
Juryn och jag vet om det men folket röstar "fel". Säg inte emot.
Men han är inte bitter.
Vi har haft städdrive i dag, Ja, det är mest mannen men ändå.
Han har lagat hälften av de trasiga persiennerna och putsat
några fönster. Jag är så glad och tacksam. Vi köpte lite wok i
Södehallarna och den har vi nu avnjutit med ett glas vin.
Får se vad resten av kvällen kan bjuda.

Kommentarer

Postat av: maritha

Publicerad 2008-03-29 21:16:19

Haha nejdå det gör hon inte, men jag förstår vad du menar hade en sån tanke själv eller att hon aldrig är still( för det är hon inte)men förklaringen var en helt annan. Eftersom hon tar av sig pyjamas och blöja på morgonen och gör både nr 1 och 2 i sängen så har hennes pappa kommit på att tejpa över kardborrefästet med silvertejp...smart tänkt men inte så smart att inte upplysa farmor om det=)

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-29 23:07:40

2a är inte fy skam det heller........
Å så Bias och min
städning har smittat av sig.....när han ändå är i farten med fönsterputsning så skicka gärna över honom hit en stund!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela