bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

I SoFo.

Publicerad 2008-04-18 15:58:07 i Allmänt,

Tog det lugnt på förmiddagen. Jag och mannen träffade
dottern för en lunchmacka hos Lisa. Nu har jag frågat henne
och hon har öppet även på lördagar. Det var några som
undrade.



Efteråt tog jag och dottern en promenad genom hela SoFo.
Det är ett område här på Söder som kallas så. Vi gick fram
och tillbaka på alla gator och framför allt gick vi in i alla
(nästan) affärer. Nu ska jag byta om för att åka till Djurgården
och Cirkus. Vi ska äta där först och sen se Björn Skifs. Han är
så bra och han vet hur man tar en publik. Det ska bli så kul!
I morgon åker vi tidigt ut till landet och stannar där några dagar.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-04-18 16:03:14

Njut åt mig också ikväll.
Grattis i efterskott!!!!

Postat av: Helene

Publicerad 2008-04-18 18:25:27

Grattis i efterskott Bella! Ha det härligt på landet.

Postat av: stina

Publicerad 2008-04-18 20:16:27

vad kul att titta på Björn Skifs ....tycker att han är lite söt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela