bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Tillklippt

Publicerad 2007-09-18 17:15:37 i Allmänt,

Tog en lång promenad med stavarna. Jag hade alldeles för mycket på mig.
Svett och stön! Var tvungen att sitta en stund med en cortado (mycket gott
kaffe). Pratade litet med min "Situation Stockholm-försäljare". Han är alltid så
 trevlig och pratsam. Sen gick jag ner i källaren i Söderhallarna till min frisör.
Som tur var hade han ingen kund just då. Då blev jag så här tillklippt.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-18 18:27:20

Vad snygg du blev, nej förlåt du är ju alltid snygg.

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-18 21:29:00

wow vilken snygging! (du alltså....=)

Postat av: Elena

Publicerad 2007-09-19 19:46:53

Jag vill också!!! Helt fantastisk frisyr!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela