bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

På SÖS.

Publicerad 2007-09-03 14:30:48 i Allmänt,

Oj, oj nu är jag på väg till SÖS för att göra en bentäthetsmätning. Hur går det till tro? Sjukhuset är ju i alla fall rent, modernt och snyggt. Nästan lite hemtrevligt. Tidig som jag var, fick jag komma in direkt. Det var hur trevligt som helst. "Nu ska vi knäppa upp byxorna". Jag menar , hur ofta får man ett sånt förslag från en främmande man i lämplig ålder nu för tiden!? Jag tror inte att det ät något fel på mitt skelett. Inte utanpå skelettet heller förresten.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-09-03 17:32:28

Men vilken konstig apparat. En scanner eller?
Benscanner.
Du är med på många bilder, ett bra sätt att få alla aktiva eller hur.

Postat av: stina

Publicerad 2007-09-03 17:55:32

Bentäthetsmätning=? Sitter benen för tätt....fnissJag tycker att det ser ut som entt magsolarium! Jasså du vill köpa kort? Då får du komma till lärarummet för där står en korg (som blev rätt så tom idag)Så Välkomen dit! Kram Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela