bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Kanelbullens dag.

Publicerad 2007-10-04 15:48:38 i Allmänt,

Jag hyllade kanelbullen genom att äta upp den allra godaste på
Lisas Café. Folk kom stup i ett och köpte med sig. En stor plåt med
bullar tog slut på 2 minuter. Jag överdriver inte. Lisa själv jäktade
i köket men ställde upp på en bild. Glad som alltid.



Åkte sen till T-centralen. I kulturhuset öppnades en Mac-butik i dag. Vilken
lycka. Folk börjar förstå att Mac är bäst. Heja heja! Därpå tog jag en sväng in
på Medeltidsmuseet som tillfälligt ligger där. Sen längtade jag hem till Söder.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-04 16:44:22

Underligt att Mac inte blir större!
Mac är bra.
Inga bullar än men dagen är inte slut än.
Min snuva är lite bättre men jag är ändå lite seg.
Tog min skrattmedicin igår, Mia o Klara.
Blev nog lite friskare då.

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-10-04 18:49:31

Många bullar blev det idag efter idrottsdagen. Gå in på vår hemsida och kolla!

Postat av: stina

Publicerad 2007-10-04 23:01:53

ja många bullar blev det som slank ner i min mage! En utmärkt dag att hälsa på i alla arbetslag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela