bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Helmulet.

Publicerad 2007-10-05 15:21:08 i Allmänt,

Det har varit mörkt hela dagen. Man kan tro att det snart är kväll
fast klockan bara är 15.00. Vi gick en kort promenad och åt en
lyxlunch i Söderhallarna. Bakad potatis, som jag älskar. Vi ska
gå dit lite senare och antingen köpa något gott till kvällen eller,
helst, äta på Melanders. Där kan de verkligen tillaga fisk och
skaldjur. Vi hinner ju inte hålla på och stöka i köket när det är
både  "Lilla Melodifestivalen" och "Idol" samtidigt. Jag förstår
inte hur jag ska hinna dricka mina obligatoriska 3-4 koppar
kaffe också, mellan allt zappande. Det är mycket nu.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-10-05 15:47:03

Det är så härligt att läsa din blogg. Inga tråååååkiga dagar där inte!
Ska ni inte till landet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela