bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Julstök.

Publicerad 2007-11-30 17:13:20 i Allmänt,

Vi handlade några presenter i Skrapan och tog en lunchfika på "Lisa"s.
Allt hon har är gott och inte dyrt. Vi tog ägg-och-kaviar-mackor. Mumsigt.
Sen köpte vi med några godsaker till 3-fikat hemma.

Vi har bytt gardiner och satt fram "rätt" ljusstake. I morgon går vi upp på
vinden och hämtar ner jullådan. Nu gäller det att inte överdriva julpyntet,
men vissa saker måste fram. Visst är det så?!



I kväll äter vi lax. Vi håller på att tömma frysen före avfrostning. Då blir det
"gott och blandat". Just nu blir det gott, tror jag.

Glöm nu inte att rösta på Amanda i Idol i kväll. Hon MÅSTE till Globen.

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-30 18:55:04

åh, nejdå. :)

vad kul med saxofon, jag speladee det förrut men jag var ganska liten så jag tröttnade snabbt. hoppas att du lyckas ;)

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-11-30 19:41:32

Mysigt och juligt i köksfönstret. Jag fixar nog mitt i morgon.

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-30 22:54:21

Julfint! Jag har inte hunnit sätta upp en halv gardin ens.....kämpar på med julkorten ,sålde slut på alla i dag!!! (i lärar rummet)Men i morgon ska det bli adventsfint här! kram

Postat av: Elena

Publicerad 2007-11-30 23:06:14

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Tjejfinal på Globen!

Postat av: lina

Publicerad 2007-12-19 22:08:28

skriv om min hemsida!!!

Postat av: lina

Publicerad 2007-12-19 22:10:07

skriv tips omm min sida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela