bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ett barnbarn fyller år.

Publicerad 2007-12-02 17:40:25 i Allmänt,

Förmiddagen ägnades åt att se norrmän på skidor. Jag tror att de vann
några tävlingar också.

Sedan gick vi på födelsedagsuppvaktning. I stället för blommor hade vi
köpt vindruvor. Det blev MYCKET uppskattat. Vi fick inte tårta utan
födelsedagsbarnet hade beställt kaffe och ostkaka på sin 10-årsdag! Han
fick några böcker m.m. men det bästa var ett playstation med några spel.
Sen var han borta i sin värld, men vi andra hade trevligt ändå. Storasyster
som är 11 år blev lite trött på hans eviga spelande. Men mormor var nöjd
och glad. Vi gick hem tidigt för vi måste äta lite mat.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-02 19:33:37

Mys med kidsen!
Bella adventsröd och fin!

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-02 23:03:20

Klart att han försvann i sin värld...playstation är jättekul! Vad julfin du ser ut.Kram

Postat av: bump

Publicerad 2007-12-02 23:41:09

Hahaha.
Jag gillar din blogg.

ville bara säja det. hejsvejs.

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-12-03 14:31:11

vad mysigt med födelsedag.
& med
playstation.. :p

jag blir jätte glad av att du säger så, att min blogg är bra !
:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela