bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Hur gör man??

Publicerad 2012-10-02 17:31:00 i Allmänt,

Jag har försökt i timmar och dagar. Jag kände mig helt beng i roten,
ding i kolan, kocko, dum i bollen o.s.v. när jag försökte lägga in en egen
bild högst upp i bloggen, en s k header. Till slut lyckades jag...nästan.
Bloggens namn har krympt och blivit blå. Nu får det vara så här tills
vidare. Kanske jag orkar göra ett nytt försök att ändra det senare. Nå
vad tycks??? Utsikten över Medis är väl bättre än en trasmatta?

 

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulla

Publicerad 2012-10-02 18:23:41

Skitsnygg bild :-)

Postat av: Ulla

Publicerad 2012-10-02 18:24:36

Oops! Plötsligt låg trasmattan där igen

Postat av: anni

Publicerad 2012-10-02 20:45:48

Du är på rätt väg, hurra!
Den stilmallen du har (som jag har på min Muminblogg) är lite knepig att förstå sig på jämfört med min vanliga som jag är van vid, så jag förstår att det är krångligt.
Kolla på designadinblogg.se om du vill veta mer, annars kan du alltid fråga mig.

Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela