bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ett litet "återfall".

Publicerad 2009-09-13 18:20:38 i Allmänt,

Kunde inte låta bli. Har så klart fikat på Lisas med man och
dotter.



Det var lugnt för vi hade polisbevakning.
Den här helgen hade vi med barnbarnen till landet och vad
gjorde dom? Satt inne framför tv:n! Men i den åldern leker
man inte längre. Vi hade mysigt ändå.

Vi åkte till Norrtälje.

Mannen byggde och byggde så snart har vi altan med hus i stället
för tvärt om.



Och trädet/busken blir kvar mitt i. Det tycker jag är kul.

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2009-09-13 18:52:25

Altan med hus.. det låter kanon :-)

Trädet blir pricken över i.

Må så gott. Snart måste vi försöka sammanstråla antingen på Lisas eller på Medis.

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-09-13 22:28:12

Du får gärna ha många återfall:)

Trodde du redan hade åkt till varmare land!! Det blir bra med stor altan så att vi alla får plats när vi kommer och hälsar på...

Postat av: vivan

Publicerad 2009-09-13 23:55:40

Vad mysigt med trädet mitt i!

Ja, kaffe dä ä mitt liv de se!!

Du skulle trivas på Tutingen, jag lovar!

Kramen!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-14 21:34:33

Kul att ni sparade busken

Kram ingrid

Postat av: maritha

Publicerad 2009-09-14 23:09:54

Åh vad glad jag blir att du är tillbaka, även om det bara är ett återfall=)Visst är det väl mysigt med barnbarn även om dom kommit förbi lek o bus åldern.kram

Postat av: http://haxangel.blogg.se/

Publicerad 2009-09-15 04:36:26

Alla thaistyle med trädet in byggt:)mysigt… hälsa alla & ha det Bäst!

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-09-15 23:03:43

En stor altan är guld värd!

Anmaja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela