bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Heja Sverige?

Publicerad 2009-06-07 20:50:56 i Allmänt,

Flaggan har hängt i solen på landet nyköpt som den är.
Den gamla var helt sönderblåst.



Så kom fotbollen och sänkte mitt humör. Nej, det laget är inte
värdigt att få spela VM. Men tennisen höjde mitt sinne flera
grader. Vilken kille. Tvåa i franska öppna är inte dåligt. Så nu
har jag glömt fotbollen och tänker bara tennis.
Nu är vi hemma på Söder och min Herman bubblar på. Han var
med till landet så att jag skulle kunna röra i honom varje dag.
I morgon är det dags för delning men jag vet inte om någon vill
ha en egen Herman. Om ingen vill får jag väl slänga resten.
Det ska bli kul att se om kakan blir "underbart god". Ni som
bor här i närheten och vill ha en degklick säg bara till.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-07 21:15:28

Vad jag blir nyfiken!

Vilken bok är det????

Postat av: maritha

Publicerad 2009-06-07 22:05:06

Du får ta en bild på "Herman" så vi får se om han blir lika fin som god=)

Postat av: Helene

Publicerad 2009-06-07 22:59:19

Men Bella, berätta lite mer om den här Herman! Jag blir nyfiken. Ska ha bli en kaka, inte ett bröd? Ingen surdeg eller? Jag vill veta mera. Nu när jag inte har ett jobb att gå till kanske jag ska ta hand om en lite Herman-bebis

Helene

Postat av: vivan

Publicerad 2009-06-07 23:25:11

Har du hittat några Herman vänner än!!!

Du vill inte veta vad Herman smakar....asg!!!Fnizz!!

Kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela