bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Jag har gjort det!

Publicerad 2008-07-17 16:22:06 i Allmänt,

Jag har länge tänkt på det men inte vågat förrän nu.
Tänk att man skulle hinna fylla 66 år innan denna
upplevelse. Ja alla tjejer på högstadiet har redan
gjort det, trots smärtan. Jag fattade mod i Norrtälje
och nu har även jag...plockat och färgat ögonbrynen!
Jag är givetvis en ny människa nu. Djärvare liksom.
Vi åkte till lilla Finsta och åt lunch där. Och kaffe
naturligtvis. Annars händer just ingenting här.
Utom ögonbrynen då.



Någon undrade om skruvarna sitter i mitt huvud. Det
kan tyckas så men nej, de sitter i och genom lårbenshalsen. Aj!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-07-17 18:15:32

Vad blir nästa utmaning?

Peircing eller . . . .

inte nått lopp hoppas jag.

Pansjomaran!!!

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-17 19:48:55

Det var djärvt gjort!!! Jag har ännu inte gjort det men jag är iof sig bara 45!!!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-07-17 20:33:32

Oj, oj, oj, det är inget jag gjort heller även om vissa tjatar om att jag borde göra det. Mina är så ljusa (ögonbrynen alltså) att jag tror det skulle se förskräckliget ut om dom färgades mörka. Man har sett skräckexempel!

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-17 23:25:48

Men hallå ....hemköps??? Du menar väl HEMTEX!

(gå in på min blogg och kolla din kommentar...gud så jag har skrattat!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-07-29 20:49:35

Ja, jag trodde att du hade piercat eller tatuerat dig. Puh! Baaaaaaara ögonbrynen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela