bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Sussie 50år!

Publicerad 2007-11-24 19:22:09 i Allmänt,

Hur tänker folk? Jag blir arg och ledsen. Det var ju Amanda och Daniel som
skulle stått där i final i Globen! Så röstar de inte på Daniel!! Jag fattar ingenting.

     Vi gick till Söderhallarna och åt bakad potatis till lunch. Dyrt men så gott.
Där utanför träffade jag min bästa försäljare av tidningen "Situation Stockholm".
Jag har verkligen undrat var han varit. Han var i Norge, berättade han.

  Det är så mysigt med Katarina kyrka och minareten så nära.

På eftermiddagen var det uppvaktning på gamla hemmakrogen. Sussie fyllde 50 år.
Det var inte länge sen hon fyllde 30 eller var det 40? Ingen minns. Trevligt var det
att träffa alla gamla vänner. Vi bor ju på ANDRA sidan Götgatan nuförtiden.





Oj vad vi pensionärer har mycket att stå i. Men kul är det. I kväll blir det lugn TV-kväll.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-24 19:27:06

Ja tänk att du har så mycket att göra så att du går ut halvnaken....!!!!Ja i dag har jag besökt den stora staden och fikat Fy sjutton va det är dyrt å du som fikar VARJE dag!!!Kram

Postat av: Elena

Publicerad 2007-11-24 23:49:15

Jag var också ute i den stora staden idag. Men fy 17 vad mycket folk! Jag hade verkligen behövt din caféguide för att hitta ett mysigt och billigt fikaställe.
Och Idol kan man ju bara skrota nu. Mina finsalister var ju Christoffer och Daniel!!

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-25 09:07:12

Jag hade också hoppats på Amanda pch Daniel, jag blev jättearg när Daniel åkte ut. Så om inte Amanda vinner nu så tänker jag strypa hela svenska folket. höhöh..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela