bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ny julstjärna.

Publicerad 2007-11-26 17:24:27 i Allmänt,

Hur ska det sluta? Nu har vi köpt en ny julstjärna att hänga i fönstret.
Den är inte röd och absolut inte svart. Den är kanske lite halmfärgad
med dragning åt brunt. Det blir nytt och fint. Kommer att skära sig direkt
med gardinerna men så petig behöver man väl inte vara.



Vi provhängde den i fönstret men alla bilder blev så oskarpa. Använd fantasin!



Inte nog med det. Vi köpte en ljusslinga till balkongen. Den ser ut som små istappar
men den har vi inte provat. Nu känner jag att julen kommer snart. Det tycker jag om.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-26 18:06:09

Snyyyyyggt

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-26 18:48:19

jag tycker också väldigt mycket om att julen kommer snart ! :D

Dina idéer till juklappar var jättefina, nu känns det lite lättare att komma på saker ! ;)

vilken jättefin julstjärna, det är snyggt att den är naturfärgad liksom.
Jag har själv en lila/röd/blå som iofs är jättefin, måste absolut sätta upp den snart !

tack för tipsen, och ha en bra kväll ! :)

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-26 22:54:32

Fint....lyckos dig som kan springa i affärer hela dagarna och kolla på alla fina julsaker som finns !jag få nöja mig med att göra fula pappersstjärnor med barnen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela