bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Mammo och nytt kök.

Publicerad 2007-11-29 12:06:59 i Allmänt,

I dag var det dags för mammografi på SÖS. Det var en ny, stor och fin avdelning.
Regnet strilade men alla var så vänliga och trevliga att jag var glad ändå.
Mammo-undersökning får en att tänka på taxöron. Undrar varför??
    Väl hemma igen var det full fart i köket. Två killar bytte alla luckor och bänkskivor.
Förut var allt slätt, vitt och tråkigt men nu...vanilj med profil och roligt!



När de tog bort de gamla dörrarna såg jag en massa underliga saker i skåpen.
Antagligen hade någon gömt allt det där i tron att ingen skulle se det. Eller...?

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2007-11-29 13:31:30

Vilken tur att du får nya dörrar till skåpen snabbt!

Visste du att de har 5 min för varje patient på mamografiavdelningen på sös!

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-29 14:33:22

Va, inga´bilder på dig med taxöron?????

Postat av: Olivia

Publicerad 2007-11-29 17:10:04

SMARTA SMARTA SMARTA DU !
DET HADE JAG INTE TÄNKT PÅ.
en perfekt juklapp att ge bort ett får ju !
taack ! :D

'vad fina luckorna blev ! :)

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-29 18:59:23

Va!````???? Inga bilder från mamografin! Men bild på nya fina luckor helt i min smak!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-11-29 19:18:25

Ja det fanns en hel del bakom de dörrarna. Ett och annat som också finns bakom mina dörrar i köket ser jag.

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2007-11-29 19:31:06

ja det ser ut som hema hos oss när man tar bort köksluckorna, jag tror att jag låter bli, men jag tycker att det vart kanon snygt hema hos er!! ja då var julen igång, i butiken mycket att stå i , o bra är väl det, men det är mycket man ska hinna med om dagarna!jag hoppas att vi ses före jul!! alla från butiken hällsar!! hällsa herr bajen o hade!! kram mia!IFK!!!

Postat av: Sylvia

Publicerad 2007-11-30 19:07:12

Festligt - samma kille var hemma hos mig och monterade mina skåpluckor. Jag valde samma profilering som du men från att ha brun/oranga tyckte jag det var vilsamt med vitt.

Postat av: irene

Publicerad 2007-12-01 21:21:37

ja, tänk så duktiga många är på att stapla...
Trivsam blogg, dig ska jag kolla in fler gånger.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela