bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Hos "Muntra Fruarna".

Publicerad 2007-11-22 22:01:39 i Allmänt,

I kväll hade vi möte med Muntra Fruarna. Vi var hos muntra Liv, här på Söder.
Jag vet inte vad det beror på men vi har alltid så roligt. Liv hade gjort en så god
kycklinggryta. En munter fru hade med sig smycken till försäljning. Passade bra
så här inför jul. Jag vann vårt lilla vinlotteri, 4 flaskor. Det passar också bra inför jul.





Vi pratade om Idol och det visade sig att vi alla håller på Amanda och Daniel.
Hoppas det blir de två i Globen.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-22 22:59:24

Ja det va ett gäng muntra damer! Vad trevligt ni har det. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela