bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

En äkta latmask.

Publicerad 2007-11-16 16:50:35 i Allmänt,

Jag skulle gått upp i normal tid...men låg och läste tidningen hela förmiddagen.
Jag skulle sorterat gamla tidningar... men det var för tråkigt.
Jag skulle gått ut och köpt en svart blus...men det var för ruggigt och kallt.
Jag skulle tagit en 3-fika...och det gjorde jag verkligen!
Nu i kväll ska vi äta gravad lax med dillstuvad potatis som jag älskar.
Allt inhandlat i Söderhallarna. Man har det för bra helt enkelt.

Glöm inte "IDOL" senare i kväll och rösta på Amanda och Daniel. Snälla!
Ingen bild det är för jobbigt för mig.

Okej, några små bilder då.



Vi skulle frysa in potatisen som blev över men himmel... den dillstuvade potatisen
var tillagad med kärlek och smör. Ni förstår, det blev inget för frysen. Ska ni någon
gång i livet köpa färdiglagad dillstuvad pot. så gå till Melanders i Söderhallarna.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2007-11-16 21:25:50

Det är bra ta det du lite lugnt om dagarna....saker som är tråkiga går att skjuta framfär sig! Kram

Postat av: Bia

Publicerad 2007-11-16 22:03:46

Ah, mitt favvokäk igen.
Tack för tipset på färdiglagat.
Daniel o Amanda är bäst!
Även jag kollar Idol

Postat av: ollisbollis

Publicerad 2007-11-16 22:26:07

åh vilken söt blogg du har !

jag tycker också att Amanda och Daniel är bäst. :)

Postat av: Elena

Publicerad 2007-11-16 23:22:16

Jag grät förra veckan när min favvo Christoffer åkte ut. Buhuhu!!

Postat av: M.

Publicerad 2007-11-17 00:00:28

jag vägrar att titta på idol.
inte när de röstar ut alla som verkligen är bra.
usch. och nu, nu ska carola vara med också.
vart är världen påväg? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela