bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Inne i solens sken.

Publicerad 2007-12-20 16:42:55 i Allmänt,

Jag tänkte gå ut och gå i går men det blev inte så. I dag när solen
sken skulle jag verkligen gå ut. Tror någon att jag gick ut? Nej, just
det. Innekatt det är vad jag är. Nu har mina gamla arbetskamrater
jobbat en hel termin. I morgon är det avslutning. Jag både saknar
mitt arbete och tycker att min nya frihet är härlig. Det har gått förvånansvärt
lätt att inte gå upp kl 6.00 och åka till jobbet. Ja jag trivs faktiskt med
pansjolivet. Bara man får ha kontakt med sina f d arbetskompisar.

Nu har den händiga mannen fogat färdigt och även köpt belysning
som nu sitter på plats ovanför den nya bänkskivan. Så här blev det.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2007-12-20 17:42:39

Det är skönt att vara innekatt, framförallt när det är minusgrader ute.
Jösses va´snyggt det blev i köket!

Postat av: stina

Publicerad 2007-12-20 22:03:58

Helt ok att hålla sig inne i det här äckligt kalla vädret! Men så fint din micro får bo!

Postat av: Elena

Publicerad 2007-12-20 22:08:33

Nice!!!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2007-12-20 22:57:39

Riktigt snyggt blev det....

Postat av: Krisitna

Publicerad 2007-12-21 06:51:52

Jag saknar dig oxå!
Vad snyggt den händige mannen har gjort det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela