bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Sol på Söder.

Publicerad 2012-10-07 15:46:06 i Allmänt,

Vi tog en kort promenad på Götgatan. Hur kan man tycka att det
är så farligt och trafikerat där?? Det gäller ju bara i rusningstid och
det är skönt att känna stadens puls då och då. Men i dag var det
hur lugnt som helst.
 
 
Mannen fyller 70 år snart så vi drar till Lissabon en sväng. Det är en underbar
stad! Också!! Problemet är vilka kläder jag ska ta med. Lyxproblem, eller hur?
Jag återkommer med bilder därifrån. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela