bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Mycket fika!!

Publicerad 2012-10-03 16:57:00 i Allmänt,

Vi gick till Lisas Café och fikade och pratade med andra stammisar.
Det händer konstiga saker hemma hos henne. Oförklarligt!
 
 
I duggregnet gick vi sen till Söderhallarna. Mannen skulle klippa sig där.
Vår frisör hade haft sönder sina glasögon men mannen är inte feg av sig
utan lät sig klippas ändå. Det blev bra trots allt.
Då var det dags för påtår hos Lejonet & Björnen. Där tar vi alltid cappuccino.
Han håller på att lära sig att göra hjärtan i skummet. Inte så lyckat än.
 
 
Det är något konstigt med min blogg för när man kommenterar syns trasmattan
och inte den bild som jag lyckats få till första sidan!

Kommentarer

Postat av: Anmaja/Lussekatt

Publicerad 2012-10-03 21:49:32

Men trasmattan är fin också. ;-)
Ja visst är jag med om konstiga saker och visst har jag fått turffeber.
Men jag är glad ändå.
Harebra!
Kram - Anna

Postat av: anni

Publicerad 2012-10-03 23:19:07

Det beror på att du har ändrat i en kodmall (vilket är helt rätt när det gäller den stilmallen som du valt här) som är för startsidan.
Du behöver alltså gå in och ändra på de andra kodmallarna också (inlägg, arkiv och kommentarer) där som du har ändrat din header-url.
Hoppas det ordnar sig, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela