bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ny pansjokompis.

Publicerad 2010-06-01 16:28:29 i Allmänt,

Jag träffade min bästis sen tonåren idag. Vi fick åter
kontakt genom facebook. Nu har vi setts några gånger
och idag första gången som hon också är pansjo! Det
är lyxigt att kunna gå till Lisas Café mitt på dagen och
sitta där hur länge som helst.



Inte nog med det utan både barn och barnbarn var där.
Och så min kära gubbe förstås. Barnbarnet fick springa
iväg med bullar åt Petter (rapparen). Så härligt det var
att träffa alla i "sitt vardagsrum".





Till sist en naturbild från Söder.



Det växer så det knakar överallt!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-01 17:33:57

Det är ljuvligt med sommar och gamla vänner.

Postat av: eva

Publicerad 2010-06-01 22:52:33

Hahahahahaha! du är ju såå skön! naturbild från söder! hahahahahaha!

Postat av: elena cn

Publicerad 2010-06-02 18:57:13

Men du, naturen ute i förorten saknade dig igår!!

Nu missade du chansen att få dansa linedance med ditt gamla gäng.

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-06-04 23:17:51

Gillar din naturbild från söder!

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela