bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Vänträff.

Publicerad 2010-01-29 22:09:00 i Allmänt,

Jag var inte ute på hela dagen i kylan och snön
men när mörkret föll träffade jag och mannen några
vänner på en restaurang som heter Stuket och ligger
vid Södra Station. Nära för oss alltså. Vi äter rätt så
ofta där. Kvällen var hur trevlig och skrattig som helst.
Alla tyckte maten var toppen.





Vad vore livet utan goda vänner??

Jag har blivit belönad av Anmaja, tack!

Här skulle jag skriva 7 sanningar om mig

men det finns tyvärr bara lögner!!!


Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2010-01-29 22:32:52

Haha! Vi fick nog höra en sanning av dig idag som hade med kaffe att göra:)

Så gott och så trevligt vi hade det i kväll. Tusen tack!!! Och grattis till din award:)

Postat av: Krisitna

Publicerad 2010-01-30 11:50:55

Tack för ännu en trevlig kväll:-)

Tänkte på dig när jag satte på kaffe i morse

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-01-30 11:56:23

Hihihi... Då får du skriva sju lögner i stället! ;-)



Ja du Bella, fikar på Lisas gör jag nog i april igen - om du hänger med!



Hadebra!



Anna

Postat av: Ninna

Publicerad 2010-02-02 20:37:45

Goda vänner är "guld värt":)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela