bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ännu värre!

Publicerad 2010-01-20 16:45:39 i Allmänt,

Nu har vi inte råd med fikabröd hemma så vi var
tvingade att gå till Söderhallarna. Där måste vi vila
våra gamla ben på Melanders och se så tråkigt vi har
det med vårt lilla bidrag. Det gäller att använda det
fort innan det tar slut.



Nu ska jag göra en oförglömlig (hoppas jag) kycklinglevergryta.

PAUS

Å mums! Det blev jättegott. Nu har vi mat för flera dagar (och
hur kul är det?) det nästan rinner ut genom öronen.

Kommentarer

Postat av: Ingrid ♥

Publicerad 2010-01-20 19:23:46

Det låter som om du skojar med oss. Det ser inte som om det går någon nöd på er.

Härligt.....njut medan ni kan.

Kram Ingrid

Postat av: elena cn

Publicerad 2010-01-20 19:24:43

Det är riktigt synd om er att ni bara har TID att sitta ute och fika/vina...så synd så...Ni ser verkligen ut att lida! (LER stort naturligtvis)

Levergryta!!? Kan man äta det????

Postat av: ulla

Publicerad 2010-01-21 21:46:47

Stackare :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela