bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Ny krog.

Publicerad 2010-02-08 17:18:57 i Allmänt,

På vår gata har det öppnat en ny vietnamesisk restaurang
i lokaler som förut mest serverade öl, tror jag. Den fick fin
kritik i tidningarna och den besökte vi till lunch med våra
döttrar. Inte så ofta vi ses bara "så där". Vi tog olika slags
friterade vårrullar med sallad och risnudlar. Just nudlarna
var inte riktigt min grej, de får mig att tänka på fattiga
studenter. Men rullarna var goda. Kul med något nytt!



Just det, kaffe ingick också. Men i morgon blir det Lisas Café.

Kommentarer

Postat av: Ninna

Publicerad 2010-02-08 19:48:01

Bra att prova ngt nytt ställe ibland - det kan ju vara jättebra:)

Postat av: Anmaja ♥ Lussekatt

Publicerad 2010-02-09 14:27:25

Hej hej - du är väl inte otrogen Lisas nu?

Anna

Postat av: Eva

Publicerad 2010-02-09 17:17:10

Tack! Du har verkligen en trevlig blogg själv! det är så roligt med nya bekantskaper :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela