bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Smakprov på Lissabon.

Publicerad 2009-10-08 22:37:41 i Allmänt,

Nu har vi landat hemma. Vi har haft sommarväder hela
9-dagarstrippen. Några regnstänk när vi sov. Toppenhotell.



Härliga små restauranger på små gator.



Vi gick både upp och ned. Jag fick världens träningsvärk. Som tur
var fanns det bergbanor också. Tack för dem!!



På planet hem fick jag kanske en påhälsning av "Svinet" för jag
började plötsligt att nysa och snora. Tur att vi var högt uppe så
de inte kunde slänga av mig. Nu snyter jag mig var 5:e minut
annars är allt bra och träningsvärken är borta!

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-10-08 22:49:59

Ååååååååååh, så härligt ni har haft det!!

Krisitna och jag har fått gå till gymmet på Hjulsta för att få lite träningsvärk:) Imorgon blir det Line dance med hela arbetslaget. Hänger du mä´??

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-10-09 15:24:52

Åh, vad härligt att vara på resa och sen komma hem igen. Jag har just delbetalat en resa till Portugal i augusti nästa år. Tiden går fort och snart är vi där.

Anna

Postat av: Bia

Publicerad 2009-10-09 18:11:26

Välkommen hem igen!

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-10-10 10:11:17

Ni verkar ha en njutfull semester.

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-10 22:58:43

Välkommen hem till kalla Sverige.

Så skönt ni har haft det.

Härligt varma bilder därifrån.

Kram Ingrid

Postat av: maritha

Publicerad 2009-10-11 22:14:14

Välkommen hem! Vad kul att du oxå är på facebook! Om du vill så kan du adda mig, du får kolla efter Maritha Persson Englund vore kul att ha dig som vän där:) kram

Postat av: Helene

Publicerad 2009-10-12 09:14:49

Hej Bella

Helene igen här. Nu har jag skapat en ny blogg för nu händer det så mycket att jag gärna delar med mig.

Enkelapan heter jag nu ;)

Välkommen in och titta

Helene

Postat av: ulla

Publicerad 2009-10-14 20:31:48

Välkommen hem igen till hösten :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela