bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Inte sjuk alls!

Publicerad 2009-05-24 22:33:39 i Allmänt,

Jag ser att några tror att jag är sjuk eller så men..NEJ DÅ!
Jag har bara fortsatt mitt vanliga liv. Åka till landet, gå och
fika på Lisas Café, träffa vänner, tvinga mig att gå en liten
promenad, gå på bio och teater, planera resor m.m.
Träffa dottern och barnbarnen inte att förglömma.
Tiden verkar inte räcka hur långt som helst. Läsa, jag
glömde läsa, spela (öva) saxofon, måla och skriva...
Men sjuk är jag inte. Jag kanske återkommer.

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2009-05-24 23:27:41

Nämen välkommen å vad härligt skönt att höra att du är tillbaka och frisk och kry. Tänkte åka till Lisas och söka efter dig!

Nu kanske jag ska åka dit för att träffa DIG och inte bara lysa efter dig.

:) sååå glad att du är OK och att allt är bra. Liten paus från bloggandet ska man ta... men nästa gång kan du väl säga till innan så du inte skrämmer livet ur oss ;)

Postat av: Bia

Publicerad 2009-05-25 16:27:34

Håller man sig borta för lääääänge så undrar alla . . . . .

Välkommen tillbaka.

Postat av: ulla

Publicerad 2009-05-25 18:10:12

Jag började faktiskt bli allvarligt orolig så det är skönt att du visar att du lever.

Den här veckan tycker jag det kan vara trevligt med en vätskepaus på hemvägen vid Medis.

Kan det vara något??? Ons-tors ???

Postat av: Berit

Publicerad 2009-05-25 18:31:54

Det var ju bra att du inte tappat stinget och kommer tillbaka och bloggar.

Kramen MrsBettan

Postat av: maritha

Publicerad 2009-05-25 22:27:40

Så skönt att allt är bra med dig, saknar verkligen dina inlägg och fina bilder men förstår att det kan behövas en paus ibland, bara den inte blir allför lång=)Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-05-25 23:24:32

Det var ju skönt att du inte var sjuk utan har fullt upp.

Ta hand om dig.

Kram Ingrid

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-05-25 23:30:50

Det finns ju en massa annat än att blogga. Du verkar ju vara en sådan människa som inte har brist på aktiviteter, trevliga sådana.

Postat av: vivan

Publicerad 2009-05-26 13:55:48

Skönt att allt är bra med dig!!!

Klart att du skall spela saxofon,läsa,måla och träffa vänner och släkt....det är viktigare än bloggen!

Blogga får vi göra i vinter...skall tona ner mitt bloggande med, för att hinna med allt ute!

Bamsekramen och ha det så underbart!!!

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-05-26 21:42:29

Välkommen tillbaka igen.

Kul att se att Du verkar pigg och

hittar på roligheter i verkliga livet.

Anmaja

Postat av: Stina

Publicerad 2009-05-27 07:55:34

Nä inte är du sjuk !! Du såg kärnfrisk ut i går . det var kul att se dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela