bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

I morgon BITTI!

Publicerad 2009-03-04 17:22:48 i Allmänt,

Hur ska jag komma upp ur sängen i morgon kl. 04.00!
Jag som inte somnar förrän 01.00 i vanliga fall. Så
trött som jag är på morgonen. Men taxin väntar på
oss 04.45. OJ hur ska det gå? Sen hämtar vi upp ett
par vänner på väg till Arlanda. Bara jag vaknar!
Allt är packat och klart utom det viktigaste, sminket.
Utan det blir jag inte "underskönt vacker". Inte med
det heller men det känns bättre. Å, nu kommer mannen
med en liten drink före maten. Lika bra att vänja sig.



Dottern är nog framme i Miami nu, kanske. Hoppas
allt går bra för henne. Varför inte?
Vi ska åka till

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2009-03-04 19:16:41

VART???????

Jag blir gaaaalen!

Skriv vart du ska!!!!

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-03-04 20:27:20

Jag blir inte bara galen utan OROLIG också!!

Postat av: stina

Publicerad 2009-03-04 20:53:12

ROM!!! Eller möjligtvis Venedig!

Hursom helst , vart ni än ska ...TREVLIG RESA!!!

Postat av: ulla

Publicerad 2009-03-04 22:00:32

Ha det gott! Vart ni än ska men ni vet ju hur man njuter av livet så det är väl inga problem.

Tänkte tracka dig lite på skype, så var du inte online!

Postat av: maritha

Publicerad 2009-03-04 22:28:58

Trevlig resa var du nu åker=)Kramiz

Postat av: Berit

Publicerad 2009-03-05 00:42:12

Klart att du vaknar i morron bitti, eller idag rättare sagt. Ska man iväg på resa så kan man inte sova ordentligt. Du kan sova när du väl är på plats. Ha nu en riktigt mysig resa med din man.

Kramis MrsBettan

Postat av: Kerran

Publicerad 2009-03-05 14:53:41

Om du är orolig för att inte vakna går det ju bra att vara uppe hela natten. Eftersom sminkväskan är viktig är den väl alltid med, eller?

Var ni än åker ha det trevligt. Själva skall vi åka tillbarnbarnen äldsta tjejen fyller 3. Stort.

Jag har varit kass på bloggandet men kan kanske reparera det när du är på någon plaja. Ha det gött!

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-03-05 20:27:13

En drink före maten....kan det vara USA där man kör med martini före maten....eller VART?



Njut av resan i alla fall. Ska bli kul att läsa när ni återvänder från resan.

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-03-09 20:24:20

Trevlig resa var det nu är.

Välkommen hem när det nu blir.

Jag har länkat till dig från min sida under länkar

det har du väl inget emot.

Kram Ingrid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela