bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Kändisstim.

Publicerad 2009-01-19 17:58:41 i Allmänt,

Jag och mannen skulle gå och klippa oss i Söderhallarna.
Just då kom ena barnbarnet och plingade på. Hon följde
med oss dit, och vi tog en fika först.



Hos vår frisör fick vi vänta en liten stund för han klippte
George Scott. Det gäller att se bra ut på nästa Let´s Dance.
Han är VÄLDIGT kortklippt nu kan jag berätta.
När vi var klara och höll på att klä på oss jackorna kom
Peter Haber med sin fru Lena T Hansson och skulle
köpa något till håret.
Vi tog rulltrappan upp och gick igenom saluhallen. Vem står
där vid köttdisken om inte en brunbränd och fräsch Stellan
Skarsgård! Vi hade hamnat i ett kändisstim.
Nu är jag i alla fall nyklippt.

Kommentarer

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-01-19 18:20:07

Jag visste väl det...du är en smygkändis!

Ulla och jag pratade om en liten fika på Lisas på lördag kanske...så där vid 12.30...

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-01-19 18:21:06

Glömde ju säga att nu glänser du mer (med din fräcka frisyr) än alla de kändisar du räffade på!

Postat av: elena cn

Publicerad 2009-01-19 18:21:29

Träffade (hihi)

Postat av: Ninna

Publicerad 2009-01-19 19:46:46

Jag har bekanta som bor på Söder, så jag har hört från dem att det är kändistätt där.



Tack för restaurangtipset Axela. Jag ska kolla hemsidan. Ge mig gärna fler tips, tack. Ska dit med vänner i samband med ett "ärende".

Postat av: ulla

Publicerad 2009-01-19 20:41:17

Vad snyggt!

Det är skönt att någon håller koll på läget ;-)

Postat av: stina

Publicerad 2009-01-19 20:49:44

Kanske att ett litet autograf block skulle vara bra att ha i handväskan!

Snygg du blev !

Postat av: vivan

Publicerad 2009-01-20 11:56:57

Snyggt!

va, spännande med alla kändisar!

När jag var i Eken vet inte när det var , såg jag Martin Ljung, han handlade på saluhallen på Östermalm,gick och klämde på gurkor och tomater!!

kramen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 19:24:34

jag vill också träffa stellan skarsgård, haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela