bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Besök i stugan.

Publicerad 2009-08-10 22:06:01 i Allmänt,

En granne i huset på Söder har varit och hälsat på
några dagar i Roslagen. Hon bjöd på lunch i
Norrtälje. Varmt som det var tog vi bara tre små
sandvikare, men vilka goda!



Vi har pratat, skrattat, slappat och bara varit. Det är så skönt att inte
ha någon tid att passa.



Vi har annat besök också. Några smala långbenta saker som sitter
lite överallt på huset. De är så gulliga!



Nu har nästan alla åkt hem och det är bara några pansjon kvar.
Snart åker vi också in till stan.

Kommentarer

Postat av: Anmaja

Publicerad 2009-08-11 12:26:04

Åh vilka härliga besök du haft! Både stora och små.

Att skratta, prata och bara vara - det är livet på en pinne!

Gör dej en bra vecka!

Anna

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-08-11 20:21:46

Vilken lyxigt besök du har haft. Fast myggen kan inte man inte kalla lyx precis. Det är härligt med goda vänner som man kan prata och skratta med.

Kram ingrid

Postat av: anni med litet a och inget e

Publicerad 2009-08-12 10:36:54

Svar: Ja, om jag bodde i Stockholm så skulle jag helst vilja bo här. Så perfekt.

Postat av: maritha

Publicerad 2009-08-12 13:38:17

Såna där långbenta smala saker hade jag oxå besök av i går kväll. Dom satt på väggen i köket hos B som jag är assistent åt, så det var jag som skyndade mig att stänga dörren till mitt sovrum....vill inte dela rum med såna där...huvva allt som flyger får jag panik av=)

Postat av: vivan

Publicerad 2009-08-13 13:19:21

Mysigt Bella, skönt att slippa passa tider...bara va! Kramen!



Postat av: elena cn

Publicerad 2009-08-13 22:32:13

Oj, så gott!!

Fy vad jobbigt det är att stiga upp tidigt igen. Jag var helt slut nu andra arbetsdagen fastän vi inte ens har träffat några elever ännu. Håhå jaja!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela