bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Snart Påsk.

Publicerad 2008-03-19 17:23:52 i Allmänt,

I dag gick vi i halv snöstorm, mellan solskensstunderna,
till Söderhallarna och köpte något gott till middag. Då
passade vi på att fika på deras största fik. Jag tar ofta
en värmd apelsinsnurra. Den är så god.



Sedan gick vi och köpte påskägg till barnbarnen.
De brukar alltid få godisägg av oss.



I år kommer de inte ut till landet för det är så kallt och vi har
bara iskallt vatten. Om vi inte lyckas få tag i rätt strömbrytare.
Annars stannar vi inte hela påsken.
GLAD PÅSK!

Kommentarer

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-19 19:15:50

Värmd apelsinsnurra....
NU får du sluta att sukta! Det är bland det godaste jag har ätit i bullväg förutom kanelbullen på Lisas.
Glad Påsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela