bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Slut på Sportlovet.

Publicerad 2008-03-03 18:23:12 i Allmänt,

Nu är lovet slut och man får ha sin stad för sig själv. Jo pyttsan!
Folk jobbar på de konstigaste tider nu för tiden och det betyder
att de också är lediga mitt på dagen. Några har kanske semester
och andra är mer eller mindre sjuka, för att inte tala om turister
och så dräller ju sta´n av pansjon. Se bara på mig. Vad har jag
ute att göra. Trängas med barnvagnar och lattemammor. Visst
låter det härligt. Jag älskar att det är fullt med folk överallt, alla
tider på dygnet. Det får mig att känna mig så levande.

Här är fortsättningen på den röda tråden. Snart måste jag
bestämma vad det ska bli.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-03 18:26:52

En sommarhatt????

Postat av: maritha

Publicerad 2008-03-03 18:47:29

Bilderna har jag på bloggen, det är på barnbarnen när de träffas första gången, Wilma med dockan, min mor med lilla Tovali och sen katterna med sitt katthus den bilden finns på decemberbloggen.

Postat av: ulla

Publicerad 2008-03-03 20:50:37

Heja på, Ulla-Bella med virkningen.
Det är väl tur att det är andra på stan när inte vi invanderar.

Postat av: Dubbelapan

Publicerad 2008-03-03 22:10:05

Hej Bella och tack för dina råd och kommentarer på min blogg. Nej jag ska inte sälja för billigt. Det är så svårt att veta vilket pris som är rimligt bara. En har bara en sagt sitt bud och det ligger lite lite över mitt utsatta pris.
Håll tummarna för att nån bjuder lite lite till.
Då kanske jag kan köpa mig en ny bil ändå.

Postat av: Elena

Publicerad 2008-03-03 22:20:49

Det är ju ett hjul!
Du måste sakna HJULSTA!!

Postat av: stina

Publicerad 2008-03-03 22:23:59

Jag tror att det blir en badrumsmatta!

Postat av: Malin

Publicerad 2008-03-04 13:28:30

Det ska bli spännande att se vad det blir av virkningen=) Här har lovet precis börjat så det är full rulle=)

ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela