bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Elvisbiffar.

Publicerad 2008-03-12 18:32:17 i Allmänt,

Jag smet faktiskt ut och fikade på Lisas Café med dottern
innan hon gick till jobbet. För att inte fresta er för mycket,
tog jag inga bilder av de underbara kanelbullarna (stans
godaste). Men blunda och tänk!

Efter skolan kom barnbarnen för att äta middag hos oss.
Mästerkocken/mannen gjorde deras älsklingsmat, Elvisbiffar.
Gissa om de blev glada och åt upp alltihop. Receptet är
superhemligt, inte ens Elvis fick det.



Det är så roligt när de kommer hit. Lätt är det också för vi bor
mellan deras skola och hem. Dessutom kan jag hjälpa dem
med läxorna... om de vill förståss.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-03-12 19:40:40

Men herre gud, jag trodde först, när jag bara kikade på bilderna, att du Bella blivit ännu yngre!!!
Men sen läste jag oxå och då var det ju barnbarn på bild.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela