bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Upp som en sol...

Publicerad 2008-07-30 22:59:20 i Allmänt,

Hur är det möjligt? Mannen bröt revbenen på höger sida
i går och i dag klev jag snett och fick inte med mig skon.
Pladask! Skrubbsår på knät och armbågen och som
ren sympatiåtgärd bröt jag lite revben på vänster sida.
Nu kan vi inte hosta, sova eller nysa och absolut inte
skratta! Men vad är det med oss? Från vitt till nattsvart
på ett dygn. Och vi som skrattar så mycket, nej fy.
Kan inte skriva mer för det gör så ont.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-30 23:54:45

Men vilket elände!!! Ni måste ta er fram lite försiktigare människor!!! Vila er nu så att ni snart kan skratta igen!

Postat av: elena

Publicerad 2008-07-31 21:54:14

Ojojoj! Vilken olycka. Vad hade du för slippriga skor? Har ni någon som tar hand om er nu?

Postat av: Anmaja

Publicerad 2008-07-31 23:05:01

Men stackars er! Så det kan gå! Ska bara skicka en hälsning, inte skriv nåt kul så Du behöver skratta...

Var rädd om Dej nu!

Anmaja

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-08-01 11:48:56

Neej! Vad gör ni? Jag kanske ringer idag och då får vi inte skratta!



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela