bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Härliga Medis!

Publicerad 2008-07-23 22:23:38 i Allmänt,

Vi satte oss i bilen och åkte in till stan. Den riktiga stan.
Jag menar såklart Söder. Där doftar det av alla uteserveringar
den underbaraste doft man kan tänka sig. Vi måste helt enkelt
äta middag med dottern på Medis. Vilken mat och vilket folkliv.
Jag trivdes som bara den.



I morgon bär det nog av till landet igen för nu har jag ordnat
med vår resa till Budapest i höst. Den ser jag fram emot.
Men först ska jag bada och kanske simma i vår fina sjö.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-24 23:21:11

Skönt att du kan åka till stan och andas lite söderluft! Mysigt med uteserveringarna nu!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-25 11:14:28

För ngr dgr sedan var vi på Söderns höjder i soligt väder. Fint! Budapest besökte jag för ngr år sedan tillsammans med min äldsta dotterns orkester. Vissa delar är mkt fina, vissa mindre fina. En stad med historik och hälsobad. Ungdomarna bodde hemma hos andra orkesterungdomar och allt var väldigt bra ordnat och trevligt.

Postat av: Elena

Publicerad 2008-07-29 20:58:35

Den där räkmackan såg god ut!

Vad kul att ni kommer iväg till nya ställen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela