bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

En busig spindel.

Publicerad 2008-07-18 22:41:01 i Allmänt,

Tog det lugnt hela dagen utom när jag gick med stavar
i 40 minuter. Jobbigt. Men jag lovar att jag går sakta.
Middag i solsken på altanen. Elvisbiffar. Mums!



Plötsligt hördes en välkänd melodi...Hemglass. Hurra
sommaren är räddad!

Nu på kvällen tände jag för ovanlighets skull taklampan
i sovrummet. Och gissa vem som lekt och busat med vår
fina, läckra taklampa? Jo, en gullig liten spindel. Fy men kul.



Undrar var den sitter just nu.

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2008-07-19 17:59:45

ja det var en duktig liten spindel! när tände ni lampan senast? ha haa! ja tack för besöket idag! hällsa herr bajen att det vart 5rätt på hästarna, alltså ingen visit med helikopter, men nesta helg då tar,vi7rätt!ciggarerna får vänta tils dess! kram mia norrtälje!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-07-19 18:43:33

Ny design på lampan, äkta spindelnät!!

Kan vara nått för Ernst att gå igång på!

Postat av: stina

Publicerad 2008-07-19 20:01:31

"Läskig lampa" ....

Usch jag blir alldeles svettig när jag läser om din stavgång ....tur att jag har semester ...för då ska man ju vila!

Postat av: Elena

Publicerad 2008-07-29 20:51:32

Heja Bella! Hela 40 minuter!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela