bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Scalateatern.

Publicerad 2008-01-19 23:13:28 i Allmänt,

Vi var på scalateatern och såg Peter Carlsson & Blå Grodorna.
Vi satt längst bak och såg och hörde hur bra som helst. De är jätte
duktiga. Kan spela ALLT.  Vi gick med två goda vänner.



Efteråt tog vi en taxi,för det stormade ute, till Axela, en bra restaurang
på Götgatan. Vi åt urgott. Och desserten...

  jag glömde bantningen.

Sen fortsatte vi på "Bakfickan" en liten stund. Det är så roligt att träffa
riktigt goda vänner. Eller hur?



Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-20 10:25:15

Peter Karlson är jätteduktig. En riktig storljugare oxå med hiskeliga skrönor. Tur att du trappar ner på hälsolivet, jag får ju dåligt samvete.

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-20 10:30:53

Trevligt med ett teaterbesök! Själv går jag aldrig på teater ,,,,,,fast på onsdag ska vi till stadsteatern för att se Pippi!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-01-20 15:25:25

Du är duktig Bella som både unnar dig, motionerar, raggar på karlar, är kulturell och umgås med vänner. Vad mer kan man begära av livet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela