bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Rean snart slut.

Publicerad 2008-01-25 16:37:59 i Allmänt,

Oj, rean är snart slut. Tänk om jag missat något oumbärligt?
Nej, det är lugnt, för jag var ute en kort runda i Skrapan i dag.
Först en fika utan bröd och sen...en odd molly-blus. Bra att ha
på resan, tänkte jag. Sedan köpte jag ett par svarta högklackade
skor och ett par röda låga. Jag är nöjd med dagen så här långt.



På ICA hittade jag en god ost till halva priset, för sista dagen för den
är i dag. Vilken otur, nu måste vi äntligen äta lite ost och kex framför tv-n.
Men det är jag värd tycker jag. Jag har avstått från sånt godis LÄÄNGE.
O, jag längtar till kvällen, men jag får bara ta 3 ostkex. Jag är sträng!

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-25 16:49:18

Snyyyyyyyyggt!

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2008-01-25 20:15:39

ja ni bajen, här i norrtelje har rean börgat idag på alvar, fast hos oss är det som vanlit! inga märkvädigheter, jag ska försöka få tag i nyttiga soppan snarast möjliga, men ni vet hur det är, dagarna går för fort, man planerar men man hinner ite med allt! ha det gött! hälsa herr bajen! mia norrtelje!

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-25 21:42:26

Fina rea saker du har hittat ,tom en ost!!!
Blusen är jättefin!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-01-25 23:08:32

De röda var piffiga tycker jag

Postat av: ulla

Publicerad 2008-01-27 21:08:55

Ska du verkligen gå i de svarta skorna?
De är skitsnygga men är de bra för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela