bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Hembesök hos dottern.

Publicerad 2008-01-15 17:24:34 i Allmänt,

Vi gick den lilla promenaden till dottern, för hon ville ha hjälp
med att sätta upp gardinstänger. Nu har hon så fint med gardiner
i två rum. Barnbarnen ska få välja gardiner till sina rum. Vi drack
kaffe men utan något bröd. Jag äter frukt som jag bestämt.
Tog en bild på gården när vi kommit hem. Är det januari??



Nu har jag lyssnat i en halvtimme på en talbok men jag cyklade inte
riktigt hela tiden. Fy vad tråkigt det är att vara hälsosam!

Säg inte att jag inte försöker!

Middagen i kväll består av soppa men jag måste nog ta en hård
macka till. Sen ska jag bara lata mig framför tv-n. Och en frukt!

Kommentarer

Postat av: mia norrtälje

Publicerad 2008-01-15 19:42:38

ja att vara hälså sam det är inte lätt! tro mig jag har försökt, men en vecka var det tjört! hoppas allt bra med er, här på landet är det som vanlit, vi väntar alla på våren, men den värkar kommit lite försiktit nu redan! ha det o hälsa min bajen! sköt om er!! mia norrtälje

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-01-15 19:49:16

Hälsocoachen jublar!

Postat av: ulla

Publicerad 2008-01-15 21:16:28

Heja på, du är jätte duktigt!
Hälsningar från en fastande Ulla

P.S. Nephtaline blev jätteglad för din kommentar. Tack!

Postat av: Jungfrun

Publicerad 2008-01-15 22:45:31

Jaa, det ääääär tråkigt att vara hälsosam. Det kommer det nog att vara tills man har allt i ryggmärgen...........men det blir nog aldrig så men det kan bli bättre och hälsosammare än det senaste halvåret i alla fall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela