bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Halt ute.

Publicerad 2008-01-06 16:45:46 i Allmänt,

Mannen sa att det var halt ute när han köpte tidningen, så jag
kunde inte gå ut i dag heller. Bara tanken att halka och ramla
pladask på fel sida. Om jag ramlar på rätt sida gör det visserligen
jätteont, men två långa fina skruvar gör att benet i alla fall inte går
av och kommer ur läge. Om jag däremot skulle ramla på fel sida...
ja, ni förstår själva. Då blir det iltransport och slangar och gud vet
vad. Nej,  bara tanken räcker för att jag ska stanna inne.  Kommer
väl ut till våren. Blir det aldrig sommar!

  När kan man äta på balkongen igen?

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-06 17:29:53

Helt RÄTT bilder.
Hit med sommaren!!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-06 20:30:54

ja verkligen!
HIT MED SOMMAREN !
:)

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-01-06 21:21:03

Vad snygg du är!
Imorgon ska jag dansa Salsa.
I´m fit and sexy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela