bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Back in business.

Publicerad 2008-01-21 17:53:00 i Allmänt,

Ja, så var man på banan igen. Banan med betoning på första
stavelsen. Inget fikabröd, bara en liten dubbel "nånting" utan
socker. Intogs i Söderhallarna. Hade tänkt mig en halvtimmes
promenad men det var för ruggigt ute. Hemma satte jag mig
på cykeln och trampade en halv CD. Jag lyssnar ju på en
talbok samtidigt och det blev nästan 30 minuter. Jag var
dödstrött. Suck och stånk. Till middag hade vi köpt färdig
skaldjurswok. Mycket gott och säkert nyttigt. Hoppas jag!

Jag råkade blinka   Bara vatten.

Kommentarer

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-21 18:29:27

Snygg layout på din sida.
Och snygg layout på smalkosten.
Jag har börjat jympa!!!!

Postat av: Soffie

Publicerad 2008-01-21 19:15:47

Trevlig blogg du har:O)
Va gott det lät!

Postat av: Krisitna

Publicerad 2008-01-21 19:32:00

Så ska det låta. Duktig flicka!
Hälsocoachen är nöjd...

Postat av: Elena

Publicerad 2008-01-21 20:05:28

Snälla UllaB, hjälp MIG att bli lika fokuserad som du! Vad är hemligheten?

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-21 23:03:01

Vad skönt att du har cykeln så att du inte behöver gå ut oc´h motionera i det här äkliga vädret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela