bellapension

Pensionär mitt på Söder, hur kul är det? Rätt kul faktiskt.

Antagen utmaning.

Publicerad 2008-01-09 22:02:44 i Allmänt,

Det pågår en utmaning i bloggvärlden och nu har jag blivit utmanad av tjejen
som har bloggen http://stinas-sida.blogspot.com/
Man ska säga 7 sanningar om sig själv. Puh!

1.  Jag talar oftast sanning.
2.   Jag har lätt att skratta.
3.   Jag gråter väldigt sällan.
4.   Jag tror ibland att jag är 36 år när jag är 65.
5.   Jag tror ibland att jag är 66 år när jag är 65.
6.   Jag har absolut inget lokalsinne!
7.   Jag tror att jag ska börja motionera snart, kanske i morgon.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-01-09 22:35:00

ha ha ....utmana nu något lämpligt offer! ja det är konstigt det där med ålder! Själv fyller jag 25 om 10dagar!

Postat av: Bia

Publicerad 2008-01-10 20:17:57

Stackars dig!
Ett utvik på nätet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bella

Pensionär som bor mitt på Söder. Har varit lärare i 37 år. Lantställe i Roslagen. Dotter och två barnbarn bor också på Söder. Gift sen 1994 med en praktisk och händig man.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela